Klan ten pochodzi z wioski ukrytej w liściach. Przedstawicielami tego klanu jest ojciec Shino jak i on sam. Członkowie owego klanu odznaczają się tym, że żyją w przyjaźni z owadami. Owady te zamieszkują ciało każdego członka tego klanu. Jednak owady te nie są zwykłe one żywią się czakrą, dlatego też techniki klanu Aburame są związane właśnie z tymi owadami. Są też świetnymi szpiegami, gdyż wyczuwają czakre. Każdemu członkowi Aburame łatwo się z nimi porozumieć.
Techniki :
Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga : C
Bardzo przydatna technika. Właściwie działa jak podmiana, ponieważ gdy potencjalny przeciwnik trafi w użytkownika techniki ten rozpada się w kilkadziesiąt robaków. Technika głownie defensywna lecz można wykorzystać element zaskoczenia.
Chakra : 150
Wymagane Mushi Yose
Mushi Kawarami no Jutsu
Ranga C
Robacza odmiana Kawarami no Jutsu. Gdy zostajesz uderzony na Twoim miejscu pojawiają się robaki i atakują przeciwnika.
Chakra : 100
Wymagane Mushi Yose
Mushi Kabe no Jutsu
Ranga B
Technika defensywna jednak jak się okazuje może zadziałać w dwie strony. Polega na utworzeniu z robaków niewielkiego wiru, który nas otacza. Każdy przeciwnik, który dotknie owego wiru zostaje pozbawiony 50 pkt. chakry.
Chakra : 200
Wymagane Mushi Yose
Soshaku no Jutsu
Ranga B
Technika polega na wysłaniu robaków, które obsiadają przeciwnika i zabierają po 100 pkt. chakry co rundę.
Chakra : 300
Wymagane Mushi Yose
Mushi Dama
Ranga A
Najsilniejsza technika klanu Aburame. Na początku nasyłamy na przeciwnika dużą ilość owadów, po czym one przylegają do niego i w jednej chwili wysysają mu 50% czakry. Jest wtedy bardzo osłabiony.
Chakra : 400
Wymagane Mushi Yose
Offline