Klan, który posługuje się lalkami. Na start można otrzymać jedynie genina. Trzeba napisać historię 2x A4 czcionką 11. Każdy członek otrzymuje na start 1000 y (oprócz 100 początkowych) do kupienia lalki.
Kugutsu no Jutsu
Użytkownik wytwarza nici z chakry, dzięki którym może kontrolować swoją lalkę.
Ranga: D
Koszt: 100 PCh
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Pewna odmiana Kawarimi. Po ataku przeciwnika pojawia się lalka użytkownika, a na miejscu lalki pojawia się użytkownik.
Ranga: D
Koszt: 100 PCh
Hansou: Guujin
Dzięki tej technice użytkownik może zapieczętować swoje lalki w zwojach. To pozwala mu mieć przy sobie więcej niż 1 lalkę.
Ranga: C
Koszt: 200 PCh za zapieczętowanie 1 lalki
Wymagane jest posiadanie zwoju
Yubi Tenraku
Użytkownik podłącza swoje nici do kończyny przeciwnika, co pozwala zatrzymać jej ruch.
Ranga: C
Koszt: 150 PCh za kończynę
Fukumen no Jutsu
Lalka użytkownika przybiera dowolny wygląd. Im lepszy lalkarz tym lalka wygląda bardziej wiarygodnie po zmianie.
Ranga: C
Koszt: 150 PCh
Jikki Chikamatsu no Shuu
Dzięki tej technice lalkarz może kontrolować nawet 10 kukieł na raz.
Ranga: B
Koszt: 200 PCh (za dwie lalki) + 50 za kontrolowanie każdej następnej lalki
Meka no Youhin
Użytkownik dzięki tej technice może sobie wszczepiać mechaniczne elementy do lalek, a w końcu stać się lalką. Bardzo zaawansowana technika. Aby żyć i używać chakry potrzeba jedynie serca lub rdzenia.
Ranga: A
Koszt: 400 PCh za każdą wszczepioną kończynę
Taisha no Youhin
Technika użyteczna jeżeli użytkownik jest kukłą. Jeżeli zostanie zniszczony, ale rdzeń lub serce wciąż pracuje to dzięki temu jutsu może się odbudować. Wymaga to jednak czasu i poświęcenia dużej ilości chakry.
Ranga: A
Koszt: 700 PCh za całkowite odbudowanie
Sutoringusu no Soujuu
Dzięki tej technice użytkownik jest w stanie przejąć kontrolę nad człowiekiem.
Ranga: A
Koszt: 400 PCh + 100 za każdą następną turę kontrolowania
Karakuri Engeki
Pierwsza część niszczycielskiej techniki. Lalka zamyka przeciwnika w swoim wnętrzu.
Ranga: A
Koszt: 400 PCh
Kuro Higi Ippatsu
Druga część zabójczej techniki. Po zamknięciu przeciwnika we wnętrzu lalki przez Karakuri Engeki wszystkie kończyny lalki, które posiadają ostre części odczepiają się i wysuwają ów ostre części, po czym wbijają się z powrotem do głównej części lalki ostrą stroną, przy czym wbijają ostre części w przeciwnika znajdującego się w środku. Zawsze kończy się śmiercią.
Ranga: A
Koszt: 400 PCh
Nintsuri no Jutsu
Najbardziej zaawansowana technika lalkarzy. Polega na zamianie człowieka w lalkę. Lalka zna wszystkie techniki człowieka, z którego została stworzona, oraz ma jego Kekkei Genkai jeżeli takowe posiadał. Aby zmienić człowieka w kukłę należy posiadać jego martwe ciało. Technika zabiera prawie całą chakrę użytkownika, ale jest tak zmęczony, że nawet nie może chodzić.
Ranga: S
Koszt: 99% chakry maksymalnej ilości naszej chakry.
Nie można użyć tej techniki jeżeli nie mamy całej ilości naszej chakry.
Offline